990.ro un site plin de filme si de … virusi, ferestre, popup si nervi.


Site-ul 990.ro un site de unde iti poti „cumpara gratis” virusii cei mai noi si la moda!!! Vizualizati cu placere !!!

Mihai ➮ Un Căzut de pe Lună ッ

Incepand de azi, baietii de la 990.ro s-au gandit sa anunte lumea ca Adblock daca este activat nu permite afisarea unor link-uri de pe site. Adblock pe 990.ro Ei bine, intrebarea mea este de ce pana azi a permis si de ce azi nu mai permite nici un link catre player-ul vreunui episod? Simplu, ca sa forteze lumea sa il dezactiveze si astfel sa mai faca si ei niste banuti pe spatele oamenilor naivi. Raspunsul meu catre ei il puteti citi mai jos:

Mie imi plac glumele voastre, dar dezactivarea adblock-ului pentru site-ul vostru, imi va deschide peste 5 ferestre si 2 popup-uri, ca sa nu mai zic ca antivirusul imi sare la fiecare fereastra in sus si ca sa nu mai zic ca la player-ul superweb imi mai deschide doua ferestre si baga si o reclama la inceput de video si asa player-ul se blocheaza sau de tot sau doar video sau…

Vezi articol original 190 de cuvinte mai mult

Autor: puckmucky

I am a huge fan of....COFFEE! That's all about on this blog,coffee news,coffee facts,coffee taste,trivia and much more!