Ce ascunde eticheta: “Tymbark Nectar piersici” induce în eroare consumatorii


Lupii Daciei

Iată doar câteva motive pentru care sucurile comerciale (încă) se vând la o rată destul de ridicată:

  •  marketing-ul care le promoveaza ca pe “bauturi provenite din Natura”, folosind cuvinte cheie precum “nectar”, “bogat in vitamine”, “cu pulpa”
  • credinta generala falsa ca un suc de fructe nu poate contine altceva decat “fructe”, si deci nu poate fi “nociv”, dimpotriva, poate eventual “compensa” lipsa legumelor crude din dieta
  • cantitatea mare de zahar (mai ales cea provenita din adaosurile artificiale) care creaza dependenta

 Care este însă realitatea?

  •  cantitate enorma de zahar, atat din fructoza fructelor, cat si din adaosuri artificiale se metabolizeaza rapid in ficat si se transforma in exces de grasimi, care duc la obezitate, diabet si boli cardiovasculare, cat si la acumularea de toxine in corp.
  • sucul din comert contine o concentratie uriasa de fructoza, in lipsa celorlalti nutrienti benefici din pulpa fructelor.

Printr-o analiza mai…

Vezi articol original 1.045 de cuvinte mai mult

Anunțuri

Autor: puckmucky

I am a huge fan of....COFFEE! That's all about on this blog,coffee news,coffee facts,coffee taste,trivia and much more!