DE CE ?????


Am ajuns intr-un punct in care nu mai pot gandi……Imi vin in minte atat de multe ganduri deodata incat mintea refuza sa mai proceseze…….E vorba de OAMENI.De cei de langa noi……Cei care ne impiedica,ne ajuta,ne vor binele,ne vor raul,sau doar pur si simplu vor ca cei pe care ii ating sa urle de durere….Asa am ajuns noi toti…..niste automate,fara suflet,fara emotii,fara sa ne mai pese,fara sa constientizam ca ne transformam in…..pietre.DE CE ???Imi vine sa urlu cat pot de tare cu ochii catre Cel de sus,catre Dumnezeu,catre ceea ce noi numim Dumnezeire,si sa il intreb DE CE ????.Ce se intampla cu noi OAMENII ??? In ce ne transformam ? Am uitat ca cel de langa noi e carne,e suflet,e simtamant,e cuget,e durere,e lacrimi,e nazuinta,e speranta,e intrebare,e o mica samanta din norul creativ al Creatorului….Nu pot sa inteleg,desi inca mai incerc,cum pot unii oameni sa creada ca ei sunt mai presus de altii,mai presus de ceea ce Creatorul a plamadit,se cred invincibili,se cred atoatestiutori,se cred superiori doar pentru faptul ca subconstientul a…..adormit.Nu am alta explicatie…..Pe zi ce trece simt din ce in ce mai mult ca noi OAMENII  nu mai meritam sa existam,deoarece incalcam legile naturii,ne autodistrugem cu buna stiinta,si nu facem nimic sa stopam asta….Oare cat va mai dura pana cand ne vom da seama ca nu mai meritam ceea ce Creatorul ne-a dat,si anume VIATA!!! Am ajuns oare sa ne uram pe noi insine si noi sa nu ne dam seama??? De ce aceasta fuga dupa bani,fara sa mai tinem cont de faptul ca am ajuns sa calcam pe altii in picioare in goana dupa moartea sufletului…..caci nu mai simtim,sufletul amorteste incet,chinuit probabil si el de atrocitatile la care e supus…sau poate ca asa e programat!?! sa se inchida,ca sa nu se distruga ???

Autor: puckmucky

I am a huge fan of....COFFEE! That's all about on this blog,coffee news,coffee facts,coffee taste,trivia and much more!

Un gând despre „DE CE ?????”

Comentariile sunt închise.