Strauss Romania a vandut anul trecut cafea de 50 de milioane euro


Compania Strauss Romania, producatorul marcii de cafea Doncafe, a avut anul trecut vanzari de 212 milioane de lei (circa 50 de milioane de euro) similare celor din anul precedent, a declarat directorul general al companiei, Marius Melesteu.

„Au contat strategia, brandul si marketingul si am fost foarte atenti la preturi, pe care le-am crescut cat de putin am putut. Preturile la cafea pe piata romaneasca au crescut anul trecut pe fondul scumpirii cafelei verzi la nivel mondial”, a declarat Melesteu agentiei Mediafax.

Circa jumatate din vanzarile firmei sunt realizate prin intermediul retelelor de magazine din comertul modern, unde Strauss are o cota pe piata cafelei de 23,5%, conform companiei.

O piata cu doi jucatori

Piata cafelei macinate din Romania este dominata de doi jucatori importanti, grupul american Kraft Foods, care detine brandul Jacobs, si Strauss Romania, care face parte din grupul israelian Strauss, cu afaceri importante in Europa de Est. Pe segmentul cafelei solubile un alt jucator important este grupul elvetian Nestle.

In ultimii ani, cei doi jucatori importanti au inceput sa fie concurati atat de marci de cafea aduse din import (Meinl, Lavazza, Dallmayr), cat si de marcile proprii ale marilor lanturi de magazine.

Anunțuri

Autor: puckmucky

I am a huge fan of....COFFEE! That's all about on this blog,coffee news,coffee facts,coffee taste,trivia and much more!